Nov 30, 2007

Labai lievas sapnas

Praeitą naktį susapnavau nesveikai idiotišką sapną. Ir labai daug jo atsimenu, kaip bebūtų keista/

Viskas prasidėjo, mano tėvams važiuojant į miestą. Manęs paklausė, ar nenoriu už juos pavairuot. Pasakiau ne. Jie išvažiavo, o aš iš karto paėmiau tėčio mašinos raktus ir įsėdau mašinon. Ir nuvažiavau. Besileidžiant nuo kalno keleivio sėdynėj atsirado kažkokia pažįstama, bet jau nebeatsimenu, kas tokia. Taip atsirado ir viskas. Nors nei stojau kur nors, nei lipo mašinon kažkas.. Bet kadangi čia toks normalus kasdienis dalykas tai nuvažiavau. Nusileidus nuo olandų kalno (berods) įsukau į Petro Povilo (berods) bažnyčios kiemą (nors iš antakalnio gatvės pusės nelabai kas ten yra.. ) ir sustojau.. Nežinau, kas man užplaukė, bet nuėjau į bažnyčią, kuri labiau buvo panaši į ligoninės koridorių.. viskas balta, negražu. Ir tada man atėjo fiks idėja: reik nuknist altorių (!). Taip bludiju koridorium ir galvoju, kad altoriai būna nedideli, tai čia laisvai viskas man gausis.. Tam pačiam koridoriui suradau tą altorių, o ant jo kažkoks šūdukas - kumščio dydžio daiktas stiklinis, smėlio laikrodžio formos, viršuj ir apačioj po medinį padėkliuką, kurie abu sujungti trimis pagaliukais. Iš to daikto viršaus buvo išlindęs gal 40cm ilgio metalinis virbalas, ant kurio viršaus buvo nukryžiuotas dėdė. O bažnyčioj tuo metu buvo daug žmonių, bet ką jie? Paėmiau „altorių“ ir pasikišau po maike - balta kaip tyčia (nors man rodos, kad sapne buvau su striuke, kuri nebūtų praleidus šviesos ir daikto vaizdo laukan). Tai kažkaip spėriai, bet ne bėgdamas pajudėjau mašinos link. Labai keista, nes jėzus ne tai, kad matėsi per maikę, bet tiesiok lindo vos ne kiaurai - ta prasme atsikišęs nuo krūtinės ir aptemptas mano maikės gavosi. Praėjau pro porą žmonių - nieko niekas nematė! Ir prie priėjimo sutikau tris kažkokius durnų veidų kaip ir marozus, bet ilgesniais plaukais.. jie labai piktai į mane pažiūrėjo. prasilenkėm ir kai jau buvau lauke, išgirdau, kad vienas jų vos ne verkdamas mane vagim pavadino ir kažką kažką.. žo, pradėjau bėgt ir prabudau..

Bet tai kur įsitempęs buvau.. jaučiau kaip smarkiai širdis daužėsi.. ekstrymas vadinasi :) buvo 03:51, bet dar ilgai nepavyko nurimt ir užmigti..

Vėliau pagalvojau, kad aš nei krikštytas, nei juo labiau koks praktikuojantis katalikas, bet tai prieš bažnyčią nieko neturiu.. Tai kokio velnio man vogti „altorių“? Pasijutau, tarsi padaręs kažką blogo :/

No comments: